ساخت حرفه ای کارتون های دو بعدی کلاسیک با Smith Micro Anime Studio Pro v8.0.2019

Smithmicro Anime Studio PRO یکی از مطرح ترین نرم افزارهای گرافیکی دو بعدی و پویا نماییست که کاربران به کمک آن می توانند اقدام به ساخت تصاویر انیمیشن ساده کند.

این نرم افزار کاربردی محصولی از Smith Micro می باشد که تا به حال نرم افزارهای فراوانی در عرصه گرافیک عرضه کرده است.

همچنین به کمک این برنامه می توان اقدام به ساخت تصاویر فلش، طراحی بازی های کوچک ، کارتون های سبک کلاسیک دو بعدی و ... نمود.

 

ویژگی های نسخه 8.0.2019 نرم افزار Anime Studio Pro :

- ساخت انیمیشن های دو بعدی زیبا و حرفه ای

- بهنگام سازی اتوماتیک فایل های ورودی به همراه نرم افزار

- تنظیملت اضافی مربوط به render نمودن فایل های ویدیویی سه بعدی

- پشتیبانی از کد های اسکریپت پیشرفته

- اصلاح شدن رابط های کاربری

- قابلیت استفاده از عکس ها در ساخت تصاویر

- توانایی render نمودن سریع تصاویر

و ...

 

شکلک های محدثه


موضوعات مرتبط: ویرایش فیلم ، ،
برچسب‌ها: SmithMicro Anime Studio , نرم افزار , نرم افزار جديد , نرم افزار ساخت کارتون , نرم افزار ساخت انیمیشن سه بعدی , دانلود , دانلود نرم افزار , دانلود نرم افزار 2010 , دانلود نرم افزار کشیدن نقاشی , دانلود نرم افزار انیمیشن سازی , دانلود نرم افزار جديد , دانلود نرم افزا ,

ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 17 آبان 1391 | 20:30 | نویسنده : محمد صابر احمدی |
نرم افزار میکس و مونتاژ فیلم بسیار قوی با VICON BOUJOU V5.0

امروزه در بسیاری از فیلم ها شاهد جلوه های ویژه ای می باشید توسط نرم افزارها تولید شده اند. در گذشته و زمانی که صنعت سینما هنوز با نرم افزارهای حرفه ای مربوط به این رشته درگیر نشده بود و برای اضافه کردن یک صحنه انفجاری در یک پلان می بایست حتما انفجاری واقعی رخ می گرفت ، بسیاری از مشکلات ناشی از این موضوع فیلم سازان و ویرایشگران تصاویر را دچار بحران می نمود اما امروزه با وجود نرم افزارهایی که برای همین منظور و  ایجاد جلوه های ویژه حرفه ای به صورت کامپیوتری و شبیه سازی محیط صحنه به راحتی صورت می گیرد دیگه مشکلات گذشته محو شده اند.
BOUJOU نام نرم افزاری قدرتمند و حرفه ای برای ایجاد جلوه های سینمایی می باشد. در این نرم افزار با استفاده از ابزارها کاربران و فیلمسازان می توانند بر روی تصاویر خود جلوه های ویژه را ایجاد کنند. در نسخه جدید این نرم افزار ویژگی های جدیدی نیز به برنامه اضافه شده است که از میان آن ها می توان به قابلیت خودکار Sequential Solver اشاره نمود. این نرم افزار محصولی از شرکت VICON Software می باشد.

برخی از ویژگی ها :
- قابل استفاده بر روی سیستم عامل های  Windows Linux, OSX
- دارای ابزار Camera Solver
- قابلیت ویرایش Graph با ویرایشگر مخصوص
- قابلیت خودکار Sequential Solver
- قابلیت استخراج فایل به صورت Maya ASCII
- دارای ابزار بهبود کیفیت تصویر دوربین
 و ... .

 


موضوعات مرتبط: ویرایش فیلم ، ،
برچسب‌ها: نرم افزار مونتاژ فیلم 2010 , نرم افزار میکث هالیودی , نرم افزار میکث و مونتاژ فیلم , نرم افزار میکسور حرفه ای , نرم افزار تدوین فیلم , نرم افزار تصویری , نرم افزار جدید تدوین و میکث و مونتاژ ویدیو , نرم افزاری تدوین 2010 , ابرنرم افزار تدوین و میکث فیلم ,

ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 17 آبان 1391 | 20:21 | نویسنده : محمد صابر احمدی |
منبع : www.Patoghu.com
کار بر روی تصاویر و عکس و انجام عملیات های مختلف امروزه به کمک نرم افزارهای ویرایش عکس حرفه ای همانند نرم افزار فتوشاپ برای کاربران امکان پذیر می باشد. فتوشاپ یک نرم افزار کاملا حرفه ای می باشد که به کمک آن کاربران می توانند انواع تغییرات را بر روی عکس ها اعمال نمایند و استفاده از ابزارهای این نرم افزار نیاز به یادگیری تکنیک ها و نحوه استفاده در زمان مناسب دارد. بسیاری از شرکت های نرم افزاری تولید کننده نرم افزارهای کرافیکی کوچک اقدام به ساخت ابزارها و برنامه های کوچکی نموده اند که به کمک آن ها کاربران می توانند تغییرات و افکت های مختلف را به صورت آ»اده و با چند کلیک بر روی تصاویر اعمال کنند.

در این مطلب با نرم افزاری در این زمینه آشنا می شوید.

MAGIX FunPix Maker نام نرم افزاری می باشد که به کمک آن کاربران می توانند تصاویر مختلف را به صورت خنده دار تبدیل نمایند. همان طور که در شکل مقابل مشاهده می کنید شما قادر خواهید بود تا عکس های گرفته شده از خود ، اعضای خانواده و دوستان را تغییر دهید. این نرم افزار محصولی از شرکت MAGIX AG می باشد.

 

از ویژگی های این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • - توانایی اعمال تنظیمات در کوتاه ترین زمان ممکن برای ساخت تصاویر
  • - دارای ابزار قدرتمند برای ویرایش عکس ها
  • - استفاده آسان از برنامه به صورت کاملا گرافیکی

شکلک های محدثه


موضوعات مرتبط: ویرایش تصویر ، ،

ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 17 آبان 1391 | 20:16 | نویسنده : محمد صابر احمدی |

تبدیل ساده و راحت فایل های صوتی با نرم افزار Free Audio Converter 5.0.3

Free Audio Converter ابزاری برای تبدیل فایل های صوتی برای پخش در دستگاه های قابل حمل می باشد. این نرم افزار تبدیل بین فرمت های MP3, M4A, AAC, WAV WMA , OGG  را برای شما انجام می دهد به راحتی فایل های مورد نظرتان برای تبدیل را روی نرم افزار بکشید و فرمت مقصد و کیفیت مورد نظرتان برای تبدیل را انتخاب کرده و دکمه Convert  را کلیک کنید این نرم افزار کار تبدیل را به سرعت و به درستی انجام می دهد  و کاربران حرفه ای می توانند تنظیمات بیشتری را بر روی تبدیل اعمال نمایند.

 

شکلک های محدثه


موضوعات مرتبط: ویرایش صوتی ، ،
برچسب‌ها: audio converter , download free audio converter , Free Audio Converter , Free Audio Converter download , دانلود Free Audio Converter , دانلود نرم افزار تبدیل صوت , دانلود نرم افزار رایگان برای تبدیل فرمت های صوتی , کانورتر فایل های صوتی ,

ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 17 آبان 1391 | 20:12 | نویسنده : محمد صابر احمدی |

ساخت افکت گیتار الکترونیک با نرم افزار Native Instruments Guitar Rig 5 Pro v5.1.0

GUITAR RIG 5 PRO نرم افزاری قدرتمند و کامل برای ساخت افکت گیتار به همراه افکت های فراوان می باشد. تمامی این امکانات در یک چهارچوب افکت های مجازی بسیار ابتکاری و قدرتمند قرار گرفته اند. آخرین نسخه این نرم افزار دارای 2 نوع آمپلی فایر مهم و جدید، 6 افکت جدید و بسیار قدرتمند و 19 کابینت است که از روی ظرافت در جزئیات صوتی مدل سازی شده اند. برای کنترل کامل و حس واقع گرایانه اصوات ایجاد شده،GUITAR RIG 5 PRO دارای یک بخش جدید به نام Control Room Pro می باشد. کیفیت حرفه ای صدا ، بیشترین انعطاف و کنترل کامل برای گیتار، باس و غیره، توسط این بخش امکان پذیر است. GUITAR RIG 5 PRO دارای 17 آمپلی فایر افسانه ای گیتار و باس است که به صورت دقیق توسط تکنولوژی قدرتمند و داینامیک NATIVE INSTRUMENTS مدل سازی شده اند. طرح های اصلی چند کاناله و گزینه های تنظیماتی بر اساس مدل های مخصوص گیتار در این نرم افزار وجود دارند. این آمپی فایر ها ، خصوصیات، حس و حال و جذابیت گیتار الکترونیک واقعی برای انواع سبک های موسیقی را برای شما ایجاد می کنند.

 

شکلک های محدثه


موضوعات مرتبط: ویرایش صوتی ، ،
برچسب‌ها: نرم افزار Native Instruments Guitar Rig , کرک نرم افزارNative Instruments Guitar Rig , آخرین نسخه نرم افزار Native Instruments Guitar Rig , نرم افزار ساخت افکت گیتار الکترونیک , ساخت افکت گیتار , افکت گیتار , افکت گیتار الکترونیک ,

ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 17 آبان 1391 | 20:8 | نویسنده : محمد صابر احمدی |

ساخت لیبل و کاور برای سی دی و دی وی دی با نرم افزار RonyaSoft CD DVD Label Maker 3.01.09

CD DVD Label Maker یک نرم افزار حرفه با کاربرد آسان می باشد که می توانید از آن در زمینه طراحی کاور سی دی و دی وی دی های مورد نظر خود مانند ویدئو، موزیک، عکس های خانوادگی، پشتیبان اطلاعات، هدیه و … استفاده نمایید. این نرم افزار با محیط گرافیکی خود به شما امکان ساخت آسان کاور و لیبل دیسک ها و در نهایت پرینت آن ها را میدهد. این نرم افزار به شما در پیدا کردن دیسک مورد نظرتان در میان تمامی دیسک ها به شما کمک خواهد کرد. همچنین این نرم افزار از انواع دیسک ها، جلدها، کاغذ ها، پرینترها و تمامی موارد مورد نیاز دیگر در زمینه طراحی کاور پشتیبانی به عمل می آورد.

 

شکلک های محدثه


موضوعات مرتبط: ابزار رایت ، ،
برچسب‌ها: دانلود آخرین ورژن نرم افزار RonyaSoft CD DVD Label Maker با لینک مستقیم , دانلود نرم افزار RonyaSoft CD DVD Label Maker با لینک مستقیم , دانلود نرم افزار ساخت لیبل و جلد دیسک , دانلود نرم افزار طراحی کاور سی دی , دانلود نرم افزار طرح جلد CD و DVD ,

ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 17 آبان 1391 | 20:3 | نویسنده : محمد صابر احمدی |

رایت فیلم بصورت بلو-ری با نرم افزار 4Media Blu-Ray Creator 2.0.4

4Media Blu Ray Creator نرم افزاری قدرتمند و چند کاره برای تبدیل فرمت و رایت دیسک های ویدئوی Bluray و AVCHD DVD از ویدئوهای دوربین های فیلم برداری HD، ویدئوهای iPhone و دیگر ویدئوها می باشد. شما توسط آن می توانید فایل های ایمیج BDMW ISO و AVCHD ISO را از انواع ویدئوها بسازید.

 

شکلک های محدثه


موضوعات مرتبط: ابزار رایت ، ،
برچسب‌ها: نرم افزار 4Media Blu-Ray Creator , رایت فیلم بلو ری , رایت فیلم HD , تبدیل فیلم های دوربین HD , رایت فیلم دوربین HD , دانلود 4Media Blu-Ray Creator ,

ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 17 آبان 1391 | 20:1 | نویسنده : محمد صابر احمدی |

رایت CD و DVD با نرم افزار Astroburn Pro v3.0.0.0172 Final

با استفاده از این نرم افزار می توانید از سی دی و دی وی دی های خود به صورت حرفه ای فایل ایمیج تهیه کنید و آن ها را بر روی هارد دیسک خود ذخیره کنید.همچنین می توانید ایمیج های مختلف را بر روی سی دی و دی وی دی رایت کنید.نرم افزار از انواع لوح های فشرده و از تكنولوژی MultiSession پشتیبانی می کند. رایت اطلاعات به صورت دیتا،رایت به صورت ویدئو موزیك، برای پخش در سیستم های صوتی و تصویری انجام می گیرد.نرم افزار در مقایسه با سایر نرم افزار های رایت از حجم بسیار پایینی برخوردار است و کاربران می توانند تنها با چند کلیک عملیات رایت خود را انجام دهند.

 

شکلک های محدثه


موضوعات مرتبط: ابزار رایت ، ،
برچسب‌ها: نرم افزار رایت , دانلود نرم افزار رایت سی دی و دی وی دی , رایت , رایت سی دی و دی وی دی , نرم افزار Astroburn , برنامه Astroburn , کرک Astroburn , سریال Astroburn , فعال ساز Astroburn ,

ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 17 آبان 1391 | 19:57 | نویسنده : محمد صابر احمدی |

تبدیل آسان و حرفه ای ویدیوها با نرم افزار Wondershare Video Converter Ultimate v6.0.0.18

Wondershare Video Converter Ultimate نرم افزاری قدرتمند برای تبدیل فرمت ویدئو ، رایت دی وی دی و Rip کردن می باشد که دارای امکانات و عملکردهای حرفه ای در این زمینه است. برای دیدن ویژگی و دانلود نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

 

 


موضوعات مرتبط: ابزار رایت ، ،
برچسب‌ها: تبدیل فرمت ویدیو , تبدیل فرمت ویدیویی , نرم افزار تبدیل فرمت فیلم , نرم افزار تبدیل فیلم , دانلود نرم افزار تبدیل فرمت های ویدیویی , دانلود نرم افزار تبدیل فرمت فیلم , کانورتور ویدئو , کانورتور ویدیو , ویدیو کانورتر , نرم افزار رایت دی وی دی ,

ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 17 آبان 1391 | 19:53 | نویسنده : محمد صابر احمدی |
دانلود نرم افزار قدرتمند رایت سی دی و دی وی دی با Ashampoo Burning Studio 2012 11.0.4.8
| نسخه جدید Ashampoo Burning Studio 2012 11.0.4.8 جایگزین نسخه قبلی شد|
نرم افزاری را با عنوان Ashampoo Burning Studio برایتان آماده کرده ایم که برای رایت انواع دیسک مورد استفاده قرار میگیرد. این نرم افزار محصولی از شرکت معروف Ashampoo بوده که شما با استفاده از آن به راحتی میتوانید اطلاعات مختلف خود را در کامپیوتر بر روی انواع دیسک CD, DVD or Blu-ra رایت کنید. همچنین از این نرم افزار میتوان برای تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات کامپیوتر بر روی انواع دیسک استفاده نمود. قابلیت ریپ سی دی های صوتی ، کپی دیسک به دیسک ، رایت فایل های ایمیج ، ساخت کاور برای دیسک ، ساخت منو برای دیسک با قابلیت auto-starting و بسیاری از قابلیت های دیگر در این نرم افزار گنجانده شده است. یکی دیگر از امکانات بسیار خوب این برنامه قابلیت ساخت اسلاید شو بسیار زیبا از عکس های خانوادگی با امکان قرار دادن موزیک و نیز امکان رایت فیلم های سینمایی بر روی DVD و Blu-ray با قابلیت پخش در دستگاه های پخش خانگی می باشد.
 
 

شکلک های محدثه


موضوعات مرتبط: ابزار رایت ، ،
برچسب‌ها: نرم افزار رایت , نرم افزار رایت cd , دانلود نرم افزار 2012 , دانلود نرم افزار Ashampoo Burning Studio , دانلود نرم افزار رایت cd و dvd , دانلود نرم افزار رایت dvd , دانلود نرم افزار رایت فیلم روی dvd , دانلود نرم افزار رایت کردن , دانلود نرم افزار رایت دیسک ,

ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 17 آبان 1391 | 19:51 | نویسنده : محمد صابر احمدی |

دانلود نسخه جدید نرو 12 - Nero Burning ROM 12 v12.0.00300 Multilingual

Nero Burning ROM برای رایت و کپی انواع CD ، DVD و Blu-Ray با بالاترین کیفیت و امنیت حرفه ای ساخته شده است. رایت با تکنولوژی Nero SecurDisc ، به شما امکانات متعددی چون رمزگذاری بر روی سی دی ، اطمینان از خوانا بودن دیسک ها پس از مدتی طولانی و... را فراهم می آورد. با استفاده از Nero DiscSpan می توانید فایل های حجیم را به چند قسمت تقسیم کرده و روی چند دیسک مختلف رایت کنید. کپی سی دی های صوتی ، ساخت Playlist و گالری موزیک های محبوب از دیگر امکانات نرم افزار Nero Burning ROM می باشد. کپی CD ، فیلم های HD روی دیسک های Blu-ray و DVD توسط این نرم افزار با کیفیت بسیار بالا صورت می گیرد. Nero همچنین از فایل های HFS, ISO/HFS hybrid, UDF, PSX, OFAS نیز پشتیبانی می کند. این نرم افزار به صورت خودکار وارد شدن دیسک را تشخیص داده ، دارای زبان های مختلف می باشد و برای ننتیجه گیری بهتر به شما پیشنهادهای گوناگونی می دهد.

 

شکلک های محدثه


موضوعات مرتبط: ابزار رایت ، ،
برچسب‌ها: دانلود Nero Burning ROM , نرم افزار رایت , دانلود نرم افزار رایت , نرم افزار نرو , نرم افزار nero , دانلود نرم افزار نرو , نرم افزار رایت سی دی , نرم افزار رایت دی وی دی , نرم افزار رایت cd , نرم افزار رایت dvd , نرو برنینگ رم , نرم افزار رایت بلو ری , رایت بلو ری ,

ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 17 آبان 1391 | 19:48 | نویسنده : محمد صابر احمدی |

مدیریت و پردازش فایل های ایمیج با نرم افزار WinISO Standard v6.2.0.4645

| نسخه جدید WinISO Standard v6.2.0.4667 جایگزین نسخه قبلی شد|

WinISO Standard نرم افزاری است که به شما در پردازش فایل های ایمیج CD-ROM شامل ISO و BIN کمک خواهد کرد. به عبارتی دیگر این نرم افزار نه تنها می تواند فرمت های ایمیج ISO و BIN را تغییر دهد بلکه می تواند به صورت مستقیم فایل های ISO را استخراج ، ویرایش و ایجاد کند. ساخت ایمیج های قابل بوت CD/DVD ، ویرایش مستقیم ایمیج های قابل بوت ، تبدیل فرمت آنها ، استخراج و ویرایش ایمیج ها از امکانات اصلی نرم افزار WinISO Standard می باشد. قابلیت اضافه کردن ، حذف ، تغییر نام و استخراج فایل های یک ایمیج و تبدیل ایمیج ها به فرمت استاندارد ISO ،  قابلیت ساخت فایل های ایمیج ISO از CD-ROM ، تبدیل تمامی فرمت های ایمیج شامل BIN و ذخیره آنها در فرمت استاندارد ISO ، استخراج فایل های ISO و ایمیج دیسک های CD/DVD/Blu-ray و رابط کاربری بسیار ساده و در عین حال حرفه ای تنها بخشی از ویژگی های نرم افزار WinIso Standard می باشد.


موضوعات مرتبط: ابزار رایت ، ،
برچسب‌ها: ساخت ایمیج , تبدیل ایمیج , ویرایش فایل های ایمیج , درایو مجازی , باز کردن فایل های ایمیج , باز کردن فایل iso , ویرایش iso , نرم افزار ساخت ایمیج , نرم افزار ساخت درایو مجازی , دانلود نرم افزار ساخت ایمیج , دانلود نرم افزار ساخت درایو مجازی , نرم افزار winiso ,

ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 17 آبان 1391 | 19:45 | نویسنده : محمد صابر احمدی |

بهبود کیفیت تصاویر با نرم افزار SILKYPIX Developer Studio Pro 5.0.20

بسیاری از عکاسان حرفه ای این نرم افزار را پیشنهاد کرده اند این در حالی است که عکاسان مبتدی و متوسط نیز توانایی کار با این نرم افزار را دارند.این نرم افزار با استفاده از تکنولوژی ICC امکان تنظیم حرفه ای رنگ عکس ها را به شما میدهد. SILKYPIX Developer Studio Pro  نرم افزاری مبدل RAW هست که با منبع دستوراتی غنی برای تبدیل و مدیریرت بر روی رنگ عکس ها استفاده می شود.با محیطی کاربر پسند و آشنا برای کاربر ، این امکان به کاربر داده می شود تا عکس های خود را به مرز عکس های دیجیتال SLR که با دوربین های حرفه ای گرفته می شود برساند. در یک آمارگیری ، این نرم افزار بهترین مبدل برای تبدیل عکس های خام نامیده شده است.

شکلک های محدثه


موضوعات مرتبط: ویرایش تصویر ، ،
برچسب‌ها: دانلود SILKYPIX Developer Studio Pro , نرم افزار SILKYPIX Developer Studio Pro , بهبود كيفيت تصاوير , بهبود كيفيت عكس ها , دانلود تنظيم رنگ عكس هاي خام , دانلود نرم افزار تنظيم رنگ عكس هاي موبايل , ويرايش تصاوير , نرم افزار افزایش کیفیت تصاویر , بالا بردن کیفیت ع ,

تاريخ : چهار شنبه 17 آبان 1391 | 19:23 | نویسنده : محمد صابر احمدی |

طراحی و ساخت آسان اسلایدشو با تصاویر توسط نرم افزار VSO PhotoDVD 4.0.0.37 Final

توسط نرم افزار  VSO PhotoDVD در ۵ مرحله به سادگی هرچه تمام تر میتوانید از عکس هایتان اسلایدشوهای زیبا بسازید و آن را برای انتشار در اینترنت و وب یا رایت روی DVD آماده کنید. ابتدا کافی است عکس ها را انتخاب کنید و برای آنها افکت های زیبا تعیین کنید. همچنین میتوانید روی عکس ها تغییراتی نظیر سیاه و سفید کردن یا چرخش و تغییر سایز انجام دهید. افکت های زیبا نیز به کاربر کمک میکند تا اسلایدشو زیباتری بسازد ، میزان نمایش هر عکس را مشخص کنید و به مرحله بعدی بروید. سپس میتوانید آهنگ یا آهنگ هایی را برای اسلایدشو انتخاب کنید. این نرم افزار دارای پلیر داخلی است و به این ترتیب هرلحظه میتواند از تغییرات صورت گرفته به سادگی متوجه شوید و اسلایدشو را قبل از ذخیره مشاهده کنید. برای ذخیره نیز میتواند آنها را با فرمت ویدویی ذخیره کنید یا مستقیم روی dvd رایت و در دستگاه های پخش کننده مشاهده کنید. نرم افزار برای رایت روی dvd امکان ساخت منوهای زیبا را نیز تعبیه کرده است. از فرمت های عکس JPG, PNG, TIF,GIF, BMP, ANI, PCX, EMF, WMF و از فرمت های صوتی MP3, WMA, OGG, MPC, WAV, APE پشتیبانی میکند. 

شکلک های محدثه


برچسب‌ها: طراحی و ساخت آسان اسلایدشو با تصاویر توسط نرم افزار VSO PhotoDVD 4 , 0 , 0 , 37 Final-دانلود VSO PhotoDVD , دانلود نرم افزار ساخت اسلایدشو , دانلود نرم افزار طراحی اسلایدشو , دانلود کرک VSO PhotoDVD , نرم افزار درست کردن اسلایدشو , نرم افزار ساخت آلبوم دیجیتال , نرم افزار ساخت آلبوم عکس , نرم افزار ساخت اسلایدشو با عکس , نرم افزار ساخت کلیپ از عکس -محمد صابر احمدی ,

ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 17 آبان 1391 | 19:13 | نویسنده : محمد صابر احمدی |

دانلود Easy DVD Creator v2.5.5 نرم افزار ساخت دی وی دی

Easy DVD Creator یک نرم افزار بسیار قدرتمند و حرفه ای در زمینه تبدیل فرمت های ویدیویی به فرمت های قابل پخش در دستگاه های DVD می باشد. شما با استفاده از این نرم افزار که سایت میهن دانلود برای شما آماده کرده است قادر خواهید بود تا تمامی فرمت های ویدیویی مانند AVI/DIVX/XVID/DIV, MPEG/MPG/DAT, WMV/ASF/ASX, RM/RMVB, MOV/QT, 3GP/3G2, MP4/M4V, FLV and TOD را به آسانی به فرمت های دی وی دی و قابل پخش در دستگاه های خانگی تبدیل کنید و از تماشای آنها لذت ببرید. این برنامه قادر است تا بصورت گروهی و یا بصورت تکی با سرعت بسیار باور نکردنی فرمت های ذکر شده را به دی وی دی تبدیل کند و کیفیت نهایی فایلها را نیز بهبود ببخشد. همچنین شما می توانید به آسانی ایمیج های DVD ایجاد کنید و آنها را بر روی هارد دیسک ذخیره کنید و یا ویدیوهای تبدیل شده را به آسانی رایت کنید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...


موضوعات مرتبط: ابزار رایت ، ،
برچسب‌ها: ابزار دی وی دی- محمد صابر احمدی -رایت ,

ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 15 آبان 1391 | 17:14 | نویسنده : محمد صابر احمدی |
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 7 صفحه بعد
.: Weblog Themes By VatanSkin :.