دانلود بافت پست زمینه انتزاعی با کیفیت بالا Textures - High Resolution Abstract

بافت ها یا همان تکسچر ها طرح های گرافیکی هستند که در رزولیشن های بالا تهیه می شوند.از بافت ها بیشتر در پست زمینه طراحی ها استفاده میشود ولی شما با توجه به سلیقه خود میتوانید در جاهای دیگر از این بافت ها بهره بگیرد.در این پست برای شما مجموعه ای شامل 3 بافت زیبا با فرمت JPG را آماده کرده ایم.همان طور که قبلا به ان اشاره کرده ایم این تصاویر از کیفیت بالایی برخوردار بوده و در سایز 2500×3000 پیکسل تهیه شده است.اگر شما طراح هستید , مطمئن باشید به این بافت ها احتیاج پیدا خواهید کرد.افراد حرفه ای و همچنین مبتدی با توجه به ذوق و سلیقه خود , می تواند از این بافت ها استفاده کرده و تصاویر حیرت انگیزه ی را خلق کنند.این مجموعه بافت در یک فایل فشرده شده و هم اکنون از سایت ایرانیان دانلود قابل دریافت است.


موضوعات مرتبط: ویرایش تصویر ، ابزار فوتوشاپ ، کامپیوتر ، نرم افزار ، گوناگون ، ،
برچسب‌ها: دانلود بافت پست زمینه انتزاعی با کیفیت بالا Textures – High Resolution Abstract ,

ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 2 اسفند 1391 | 11:12 | نویسنده : محمد صابر احمدی |

 

دانلود رایگان نرم افزار تری دی اس مکس Autodesk 3DS Max 2012

.:: همراه با آموزش تصویری نصب و کرک نرم افزار برای اولین بار در میان سایت های ایرانی ::.

3DS Max یکی از نرم افزارهای معروف انیمیشن سازی است که از شهرت جهانی برخوردار می باشد. این نرم افزار محصولی از شرکت Autodesk می باشد که یکی از بزرگترین شرکت های ساخت نرم افزارهای مهندسی در سراسر جهان بوده و حتی میتوان آنرا در این زمینه بی رقیب دانست زیرا بهترین نرم افزارهای مهندسی محصول این شرکت است مانند Maya و AutoCad که از حرفه ای ترین نرم افزار مدلسازی و نقشه کشی ساختمان هستند. از این نرم افزار برای طراحی پروژه های عظیم انیمیشنی استفاده می کنند که جلوه های ویژه بسیاری از فیلم های بزرگ سینمای جهان با کمک همین نرم افزار ساخته شده است. همچنین این برنامه ابزارهای بسیار دقیقی را در اختیار طراحان مدل های 3 بعدی قرار می دهد. در واقع یک طراح با ابزارهای بسیار پیشرفته این برنامه می تواند مدلی را که بر روی کاغذ کشیده به راحتی در این برنامه پیاده سازی کند و آنرا تبدیل به یک مدل 3 بعدی نماید. به دلیل گسترده بودن کاربردها این نرم افزار از آن برای ساخت بازی های کامپیوتر نیز استفاده می کنند که شرکت های بسیار زیادی قسمت های انیمیشنی بازی خود را با استفاده از این برنامه میسازند. علاوه بر این تدوین و میکس فیلم هم یکی دیگر از امکانات این نرم افزار است که فیلمسازان حرفه ای می توانند با ابزارهای این برنامه اقدام به ویرایش قسمت های مختلف یک فیلم کنند. تیم ایرانیان دانلود افتخار دارد برای اولین بار در میان سایت های ایرانی آموزش نصب و کرک فارسی این نرم افزار را در اختیار همیهنان فارسی زبان قرار دهد. این نرم افزار را می توانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرانیان دانلود دریافت نمایید.


موضوعات مرتبط: ویرایش تصویر ، ویرایش فیلم ، ابزار فوتوشاپ ، کامپیوتر ، نرم افزار ، گوناگون ، ،
برچسب‌ها: دانلود رایگان نرم افزار تری دی اس مکس Autodesk 3DS Max 2012- ,

ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 2 اسفند 1391 | 10:47 | نویسنده : محمد صابر احمدی |

طراحی بنر با نرم افزار WebSmartz Banner Designer Pro 5.1.0.0

Banner Designer Pro یکی از بهترین نرم افزارهای طراحی بنر است که شما توسط آن و با استفاده از افکت های مختلف و امکانات قدرتمند آن می توانید بنرهای زیبایی طراحی کنید. حتی می توانید بنر های فلش منحصر به فردی را بدون نیاز به مهارت در زبان برنامه نویسی Flash و با استفاده از ابزار کامل آن تهیه کنید. رابط کاربری نرم افزار بسیار ساده و ابتکاری طراحی شده و دارای عناصر مختلفی برای کمک به شما در ساخت بنرهای جذاب است. کاربران می توانند از انعطاف فرمت خروجی Banner Designer Pro مانند HTML, GIF, JPEG, SWF و غیره نیز به خوبی بهره ببرند.


موضوعات مرتبط: ویرایش تصویر ، ابزار فوتوشاپ ، کامپیوتر ، نرم افزار ، گوناگون ، ،
برچسب‌ها: نرم افزار طراحی بنر , ساخت بنر , نرم افزار ساخت بنر , دانلود نرم افزار WebSmartz Banner Designer , کرک نرم افزار WebSmartz Banner Designer , آخرین نسخه نرم افزار WebSmartz Banner Designer , پاتوق یو , دانلود پاتوق ,

ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 1 اسفند 1391 | 13:19 | نویسنده : محمد صابر احمدی |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.