نرم افزار حرفه ای مونتاژ و میکس فیلم پریمیر - Adobe Premiere Pro Cs6 v6.0

Adobe Premiere Pro Cs6 بدون شک نام یکی از قدرتمند و قدیمی ترین نرم افزار های ویرایش فایل های ویدیویی است. نرم افزاری که تدوین گر خیلی از فیلم های دنیا بوده و با پیشرفت روزافزون تکنولوژی و دنیا همچنان روند رو به جلوی خود را حفظ کرده است.این نسخه به دلیل قدرت پردازش بالای خود تنها قابلیت اجرا بر روی سیستم هایی ۶۴ بیتی را دارد.

امکانات ویرایشی در نسخه CS6  هم به تناسب کامل تر شده اند ، افکت هایی جدید ، امکانات جدیدتر برای ساخت انواع دی وی دی فیلم ، سازگاری بهتر با دیگر محصولات Adobe ، سازگاری کامل تر با انواع دوربین ها برای انتقال فایل های ویدئویی و ویرایش آن ها ، افزایش کیفت کار ویرایش و ذخیره سازی با نهایت کیفیت یعنی HD . سازگاری کامل با Aftere ffects هم از خصوصیات این محصول ادوبی به شمار می روند. شما می توانید نسخه ی جدید و بدون نیاز به نصب این محصول رو از سایت پاتوق یو دریافت فرمایید.


برچسب‌ها: نرم افزار حرفه ای مونتاژ و میکس فیلم پریمیر-میکس و مونتاز- صابر احمدی ,

ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 9 آبان 1391 | 16:29 | نویسنده : محمد صابر احمدی |

تبدیل فایل های ویدیویی به فرمت MKV با نرم افزار MakeMKV v1.7.8 Beta

MakeMKV نرم افزاری جهت تبدیل فرمت کلیپ های ویدئویی از دیسک های اختصاصی و معمولا رمزگذاری شده به فایل های MKV با حفظ تمامی اطلاعات آنها و عدم تغییر در آنها می باشد. فرمت MKV می تواند به صورت ترک های صوتی و تصویری به همراه تمامی اطلاعات Meta و فصل ها ذخیره شود. پلیرهای متعددی وجود دارند که می توانند فایل های MKV را روی تمامی پلتفورم ها اجرا کنند. همچنین ابزارهای برای تبدیل فرمت فایل های MKV به فرمت های مختلف شامل دیسک های DVD و Blu-ray نیز وجود دارد. علاوه بر این ، MakeMKV می تواند به صورت لحظه ای ، ویدئوهای رمز گذاری شده را بدون تبدیل فرمت واسطه ، روی پلیرهای مختلف پخش کند ، تا شما بتوانید دیسک های DVD یا Blu-ray را روی پلیر و سیستم عامل دلخواه خود مشاهده کنید.


برچسب‌ها: تبدیل فایل های ویدیویی به فرمت MKV با نرم افزار-تبدیل فرمت- صابر احمدی - نرم افزار ,

ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 9 آبان 1391 | 16:24 | نویسنده : محمد صابر احمدی |

قفل و مخفی کردن درایوهای ویندوز با نرم افزار Disk Drive Administrator v3.8

 Disk Drive Administrator نرم افزاری است که میتواند درایوهای کامپیوتر را محافظت کرده و آنها را قفل ، مخفی و از نظر دسترسی محدود سازد. در ساده ترین حالت کاربر اصلی میتواند با استفاده از این نرم افزار درایوهای هارد دیسک ، فالپی دیسک ، حافظه های قابل حمل usb و cd/dvd را قفل کند یا مخفی نماید. در زمینه درایورهای قابل حمل و cd/dvd باتوجه به اینکه با وصل شدن چندین دستگاه نام حروف درایوها عوض می شود ، این نرم افزار به طور کلی عمل میکند و وقتی شما درخواست قفل یا مخفی شدن درایوهای قابل حمل و cd/dvd را میدهید ، دیگر نام آن درایو مهم نیست و به طور کلی مخفی ، قفل یا محدود خواهند شد. در قابلیت بعدی میتوان امکان autorun را غیرفعال کرد. این نرم افزار از نظر رابط کاربری بسیار ساده و قابل فهم است و تمامی قابلیت های نرم افزار به آسانی در اختیار کاربر قرار دارد.


برچسب‌ها: قفل و مخفی کردن درایوهای ویندوز با نرم افزار-صابر -نرم افزار ,

تاريخ : سه شنبه 9 آبان 1391 | 16:21 | نویسنده : محمد صابر احمدی |

حذف تبلیغات مزاحم اینترنتی با نرم افزار Ad Muncher 4.93 Build 33707 Final

با استفاده از این نرم افزار Ad Muncher قادر خواهید بود تا تمامی پنجره های تبلیغاتی و مزاحم و بنرهای موجود در سایت ها و مسنجرها را حذف و مسدود سازی کنید و با اینکار سرعت بارگذاری صفحات وب را افزایش داده و در مصرف پهنای باند صرفه جویی کنید. توسط این برنامه قادر خواهید بود تا مانع از باز شدن تبلیغات در مرورگرها همچون فایرفاکس، اینترنت اکسپلورر، اپرا، سافاری، کروم، نت اسکیپ و ... شوید. همچنین حذف تبلیغات موجود در نرم افزارهای گفتگو مانند ICQ, Morpheus, Kazaa, Grokster, Opera, PalTalk, iMesh,   Bearshare, LimeWire ,Yahoo music jukebox ,TVAnts ,Pando  و ...قسمتی از قابلیت این نرم افزار قدرتمند می باشد. البته یکی از بهترین مزیت های این نرم افزار می تواند کم کردن میزان استفاده از پهنای باند اینترنت باشد و لازم نیست مدت زمان زیادی را صرف بارگذاری صفحات کنید و با لود شدن بنرها و پنجره های تبلیغاتی پهنای باند شما بیهوده مصرف شود. این نرم افزار از باز شدن خودکار پنجره های مزاحم در تمامی مرورگرها جلوگیری کنید که تمامی این کارها برای افزایش سرعت گشت و گذار و بالا بردن امنیت سیستم شما خواهد بود.


برچسب‌ها: حذف تبلیغات مزاحم اینترنتی با نرم افزار -طراحی - صابر احمدی- ,

تاريخ : سه شنبه 9 آبان 1391 | 16:13 | نویسنده : محمد صابر احمدی |
نظرات (0)
users
Views
بازدید : 1270 بار

زیباسازی و روتوش عکس ها با نرم افزار Toolwiz Pretty Photo 1.5

با چند کلیک ساده بر روی ابزارهای رایگان موجود در نرم افزار Toolwiz Pretty Photo میتوانید عکس های خودتان را بهتر و زیباتر به نمایش در آورید. این نرم افزار علاوه بر دارا بودن ۳۹ ابزار جهت زیباسازی تصاویر ، امکاناتی جهت ویرایش نظیر بریدن عکس ، تغییر سایز ، چرخش ، لایه برداری ، قرار دادن قاب و سایه را در جمله امکانات خود قرار داده است. این نرم افزار بسیار آسان برای تغییر برخی خواص تصاویر مثل تنظیم رنگ ، کنتراست و روشنایی ، تعادل رنگ و تغییر غلظت رنگ ها (Staturation) نیز امکاناتی را فراهم کرده است. همچنین در زمینه روتوش چهره ها دارای انواع قلموها ، خط چشم ، سایه چشم ، مژه ها ، کلاه گیس و دیگر ابزار آرایش می باشد. همچنین امکان اضافه کردن اشیاء نظیر کلاه ، عینک ، تاج ، گردنبند و… نیز دارد. از نظر افکت ها نیز دارای افکت هایی نظیر عکس قدیمی ، موزاییکی ، طرح مداد ، طرح نقاشی ، اشعه x ، کارتونی و ده ها افکت دیگر می باشد. 


برچسب‌ها: جایگزینی مناسب برای فوتوشاپ ,

تاريخ : شنبه 22 مهر 1391 | 17:33 | نویسنده : محمد صابر احمدی |
 
نظرات (0)
users
Views
بازدید : 1248 بار

قرار دادن قاب بر روی تصاویر با نرم افزار Odin Frame Photo Creator 8.7.3

Odin Frame Photo Creator یک نرم افزار کاربردی و مفید در زمینه ویرایش و قرار دادن فریم برای تصاویر می باشد. شما با استفاده از این نرم افزار می توانید تصاویر مورد علاقه تان را در محیط برنامه بارگذاری کنید و سپس با استفاده از فریم های آماده و پیش فرض نرم افزار و تنها با چند کلیک تصاویر ورودی را زیباتر کرده و آنها را پرینت بگیرید. البته شما می توانید تصاویر را در محیط این نرم افزار نیز ویرایش کنید و تغییراتی را مانند وضوح تصاویر , برش و چسباندن , چرخاندن و کنتراست را نیز تغییر دهید و سپس در هنگام پرینت می توانید سایز تصاویر را تغییر داده و در هر سایزی که مایل باشید آنها را پرینت بگیرید. این برنامه علاوه بر در اختیار داشتن بیش از ۱۵۰ فریم زیبا در دسته بندی های مختلف، قابلیت وارد کردن فریم های بیشتر و یا اضافه کردن پشت زمینه های مورد نظر شما را نیز در اختیارتان قرار داده است.


برچسب‌ها: ایجاد قالب برای تصویر ,

تاريخ : شنبه 22 مهر 1391 | 17:27 | نویسنده : محمد صابر احمدی |

ساخت نسخه پشتیبان به صورت ایمیج از ویندوز با نرم افزار Terabyte Image for Windows v2.74

Terabyte Image for Windows نرم افزاری قدرتمند برای تهیه نسخه پشتیبان به صورت ایمیج و بازیابی آن می باشد ، که از تمامی اطلاعات هارد دیسک و سیستم عامل شما یک نسخه پشتیبان کامل تهیه می کند. بک آپ های شما می توانند به صورت مستقیم روی یک USB خارجی و درایو FireWire ، روی درایوهای داخلی یا شبکه و حتی مستقیماً روی سی دی و دی وی دی ذخیره شوند. این نرم افزار شامل یک Wizard ساده به نام MakeDisk می باشد که توسط آن می توانید دیسک بازیابی قابل بوت تهیه کنید. برای بازیابی اطلاعات و سیستم عامل به حالت سابق تنها کافیست دیسک بازیابی را بوت کنید و پارتیشن ها و درایوها مورد نیاز خود را بازیابی کنید.قدرت فراوان برای دسترسی به تمامی بایت ها ، اجرا به صورت مستقیم از ویندوز ، امنیت بالا برای بک آپ ها با استفاده از رمز گذاری ساده یا پیشرفته 256bit AES از ویژگی های نرم افزار Terabyte Image for Windows می باشد.

 


برچسب‌ها: نرم افزار image for windows , دانلود Terabyte Image for Windows , بک آپ از درایورها , بک آپ گیری از ویندوز , تهیه نسخه پشتیبان از ویندوز , پشتیبان گیری از ویندوز , ایمیج گرفتن از ویندوز , ایمیج گرفتن , ایمیج گیری , دیسک بازیابی , دیسک بوت , بازیابی سیستم عامل ,

ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 19 شهريور 1391 | 19:47 | نویسنده : محمد صابر احمدی |

اضافه کردن زیرنویس به فیلم با نرم افزار AVIAddXSubs 9.11

می دانید که DVD Player های جدید توانایی خواندن فایلهای DivX با پسوند AVI را دارند. زیرنویس این فیلمها هم معمولا فایل با پسوند srt است که این فایل را DVD Player ها نمی توانند باز کرده و بخوانند ولی در کامپیوتر به راحتی توسط Player ها خوانده می شود.شما با استفاده از این برنامه می توانید فایل یا فایلهای زیرنویس را به فایل اصلی فیلم اضافه کنید تا در DVD Player ها بتوانید زیرنویس را بر روی فیلم مشاهده کنید.

 

 


برچسب‌ها: اضافه کردن زیر نویس به DVD , اضافه کردن فایل زیر نویس به فایل فیلم , دانلود اضافه کردن زیر نویس به AVI , دانلود افزودن زیرنویس به MPEG4 , دانلود حک کردن SRT و SUB روی mp4 , نرم افزار اضافه کردن زیر نویس فارسی به فیلم ارسال شده در تاریخ امروز , 08:39 توسط adm ,

ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 19 شهريور 1391 | 19:46 | نویسنده : محمد صابر احمدی |

روتوش حرفه ای تصاویر با نرم افزار Corel PaintShop Pro X5 SP1 v15.1.0.10

Corel PaintShop Pro X5 یک نرم افزار قدرتمند در عین حال ساده برای ویرایش تصاویر، ساخت افکت های زیبا و حرفه ای و روتوش سریع عکس ها می باشد. با استفاده از امکانات خلاقانه این نرم افزار می توانید تصاویر منحصر به فردی را خلق کنید و تنها با یک کلیک به صورت آنلاین با دیگران به اشتراک بگذارید. Corel PaintShop Pro X5 با دوربین های DSLR نیز کاملاً سازگار می باشد.


برچسب‌ها: ویرایش عکس , نرم افزار ویرایش عکس , ویرایش تصویر , ویرایش تصاویر , نرم افزار ویرایش تصاویر , ادیت عکس , ادیت تصاویر , روتوش عکس , نرم افزار روتوش عکس , دانلود نرم افزار روتوش عکس , نرم افزار corel , نرم افزار paint shop pro , دانلود Corel PaintShop Pro ,

ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 19 شهريور 1391 | 19:40 | نویسنده : محمد صابر احمدی |
تاريخ : جمعه 1 فروردين 0 | 21:12 | نویسنده : محمد صابر احمدی |

ویرایش ویدیوها و افزودن افکت های جالب با نرم افزار muvee Reveal X 10.5.0.23245 Build 2795

با نرم افزار muvee Reveal X قادر خواهند بود تا فایل های تصویری خود را به راحتی ویرایش نموده و یا افکت های دلخواه خود را بر روی این فایل ها قرار دهند. از ویژگی های موجود در این نرم افزار می توان به قابلیت انتقال مستقیم فایل های تصویری موجود در دوربین ها بر روی هارد ، توانایی قرار دادن استایل های مختلف بر روی تصویر ، دارای ابزار ویرایشی قدرتمند ، توانایی به اشتراک گذاشتن تصاویر ، قابلیت مشاهده پیش نمایش به صورت تمام صفحه از تصاویر قبل از ذخیره سازی و … اشاره کرد.این نرم افزار محصولی از شرکت muvee Technologies Pte  می باشد.


موضوعات مرتبط: ویرایش فیلم ، کامپیوتر ، نرم افزار ، گوناگون ، ،
برچسب‌ها: دانلود muvee Reveal X , نرم افزار muvee Reveal X , نسخه جدید muvee Reveal X , نرم افزار ادیت ویدیوها , نرم افزار افزودن افکت به فیلم , نرم افزار زیباسازی فیلم , نرم افزار تدوین فیلم , دانلود نرم افزار ویرایش فیلم ,

ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 1 فروردين 0 | 21:4 | نویسنده : محمد صابر احمدی |
صفحه قبل 1 ... 2 3 4 5 6 ... 7 صفحه بعد
.: Weblog Themes By VatanSkin :.