دانلود نرم افزار ساخت تصاویر متحرک EximiousSoft GIF Creator 7.15

حتمآ بارها تصاویر کوچک متحرک را دیده اید و شاید خواسته باشید که خودتان هم یکی از این تصاویر بسازید. نرم افزار EximiousSoft GIF Creator دقیقآ برای همین منظور ساخته شده است که شما بتوانید با کمک آن یک تصویر متحرک بسازید. این نرم افزار یک ابزار نهایی و قدرتمند برای ویرایش و بهینه سازی تصاویر GIF می باشد. شما میتوانید با این نرم افزار یک تصویر انیمیشنی با فرمت GIF تولید کنید و یا تصاویر انیمیشنی با این فرمت را ویرایش کنید. این برنامه تمام ابزارهای کشیدن (نقاشی) اینگونه تصاویر را در اختیار شما قرار میدهد. علاوه بر این برای راحتی شما بیش از 60 افکت از پیش طراحی شده در این برنامه قرار گرفته است که با یک کلیک می توانید آنها را اجرا و از آنها استفاده کنید. همچنین این نرم افزار از انواع سایه ها، گرادینت، اوت لاین، و حتی بیش از 50 فیلتر مختلف پشتیبانی میکند. از دیگر ویژگی های این نرم افزار میتوان به قدرت بسیار بالای ان در بهینه سازی تصاویر GIF اشاره نمود که قادر است تصاویر انیمیشنی با کیفیت بالا و در عین حال کمترین حجم تولید نماید. و در همین راستا به کاربر این اجازه را می دهد تا به صورت فریم به فریم پیش نمایش بهینه سازی خود را مشاهده کند تا در صورت نیاز تنظیمات را تغییر دهد. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرانیان دانلود دریافت نمایید.


موضوعات مرتبط: کامپیوتر ، نرم افزار ، گوناگون ، ساخت انیمیشن ، ،
برچسب‌ها: دانلود نرم افزار EximiousSoft GIF Creator v7 , 15 , دانلود نرم افزار ساخت تصویر انیمیشنی , دانلود نرم افزار ساخت تصویر متحرک , دانلود نرم افزار ساخت عکس gif , نرم افزار تغییر سایز عکس gif ,

ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 14 تير 1392 | 10:35 | نویسنده : محمد صابر احمدی |

ساخت تصاویر متحرک و خنده دار با نرم افزار STOIK Deformer 4.0.0.3471

STOIK Deformer نرم افزاری بسیار جالبی به منظور ساخت تصاویر متحرک و خنده دار می باشد. شما با کمک این نرم افزار میتوانید عکس های معمولی خود را به یک عکس متحرک تبدیل کنید. در واقع یکی از کاربردهای این نرم افزار متحرک سازی عکس های ثابت است که مثلآ میتوان بر روی عکس چهره دوستان موج ایجاد کنید به طوری که این موج متحرک باشد و چهره دوستان در عکس دائم تغییر کند. یکی دیگر از قابلیت های این برنامه ساخت آواتار متحرک تنها با چند کلیک می باشد. همچنین در این برنامه 23 افکت متحرک قرار دارد که میتوانید از آنها در هنگام متحرک سازی عکس های ثابت خود استفاده نمایید. این نرم افزار را می توانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرانیان دانلود دریافت نمایید.


موضوعات مرتبط: کامپیوتر ، نرم افزار ، گوناگون ، ساخت انیمیشن ، ،
برچسب‌ها: دانلود STOIK Deformer 4 , 0 , 0 , 3471 , دانلود برنامه ساخت عکس هاي انيميشني , دانلود برنامه ويرايش عکس , ن رم افزار ساخت عکس متحرک , نرم افزار ساخت انيميشن ,

ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 14 تير 1392 | 10:33 | نویسنده : محمد صابر احمدی |
دانلود The Animators Survival Kit Animated مجموعه آموزش انیمیشن سازی
| دانلود رایگان مجموعه کامل برای اولین بار در ایران |
| عظیم ترین شاهکار آموزش انیمیشن سازی در 16 دی وی دی با حجم 45 گیگابایت |
| نسخه دی وی دی ریپ کامل بدون حذفیات با حجم 5 گیگابایت به پست اضافه شد |

آنچه که برایش میلیون ها دلار و بیش از سی سال برای یادگیری آن هزینه کرده ام را اکنون در 16 مجموعه دی وی دی، شامل کلاس های آموزش انیمیشن و بیش از 400 نمونه انیمیشن، قرار داده ام.
آنچه که خواندید متنی است که توسط ویلیام ریچارد سازنده مجموعه The Animator's Survival Kit - Animated در صفحه اول سایت رسمی این محصول قرار گرفته است.
آیا علاقه مندید کسی که برنده سه جایزه اسکار شده مربی انیمشن خصوصی تان باشد؟
کیت بقای انیماتور (کسی که کار انیمیشن انجام می دهد) به شکل انیمیشن در آمد.
ریچاردز ویلیام، کارگردان انیمیشن چه کسی برای راجر خرگوش پاپوش درست کرد، مرد رابطی است که رازهای اساتید را به نسل حاضر می گوید. داشتن این مجموعه مانند داشتن مدرسه انیمیشن شخصی تان است. در بیش از 16 جلسه، به شما یک برنامه کامل آموزشی انیمیشن در عملی ترین فرمش داده می شود و شما قادر خواهید بود این درسهای انیمیشن را فوراً مبنای کار کردن  قرار دهید.
کلاس های آموزش انیمیشن ویلیام ریچارد فراترین دوره انیمیشن را ارائه می کند. چنین چیزی هرگز وجود نداشته است. در استودیو آسمان آبی در نیویورک فیلمبرداری شد، کلاس آموزشی درون بخشی است با بیش از 400 نمونه به خصوص انیمیشن، از پرفروش ترین کتاب ویلیام ریچارد - "کیت بقای انیماتور (The Animator's Survival Kit)".
جهت دانلود و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...


موضوعات مرتبط: کامپیوتر ، نرم افزار ، گوناگون ، ساخت انیمیشن ، ،
برچسب‌ها: اموزش انیمیشن 2 بعدی , اموزش انیمیشن 3 بعدی , اموزش ساخت انیمیشن , انیمیشن , انیمیشن سازی , انیمیشن سازی ویلیام ریچارد , دانلود فیلم اموزش انیمیشن سازی , دانلود مجموعه انیمیشن سازی , دانلود رایگان مجموعه اموزش انیمیشن سازی ,

ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 3 ارديبهشت 1392 | 14:14 | نویسنده : محمد صابر احمدی |

AnvSoft Photo Flash

AnvSoft Photo Flash Maker Professional 5.56 نرم افزاری حرفه ای جهت ایجاد و طراحی آلبوم های فلش و اسلاید شو های حرفه ای برای صفحات وب می باشد. اگر شما نیز به دنبال طراحی البوم های فلش هستیدو یا میخواهید برای وب سایت خود یک اسلاید شو حرفه ای و زیبا طراحی نمائید ما برای شما دوستان عزیز نرم افزار حرفه ای AnvSoft Photo Flash Maker را پیشنهاد می نمائیم . شما عزیزان با تسافده از این نرم افزار به راحتی قادر می باشید تا عکس های خود را وارد این نرم افزار کرده و سپس شروع به طراحی و ایجاد البوم های فلش و سه بعدی و یا اسلاید شو نمائید. این نرم افزار با دارا بودن رابط بصری تمیزو پیچیده مبتنی بر اکسپلورر به شما اجازه ایجاد آسان البوم های حرفه ای را می دهد.این نرم افزار با دارا بودن قالب ها و طرح های اماده از پیش عریف شده بر روی خود به شما امکان طراحی الوم ها در موضوعات مخلف را می دهد. شما با استفاده از ابزار حرفه ای موود میتوانید به آلبوم های خود متن های متحرک و با جلوه های ویزه اضافه نمائید، تصاویر خود را چرخش دهید، انها را پیکر بندی نمائید ، برای انها دکمه های کنترل ایجاد نمائید ، کلیپ های هنری به آنها اضافه نمائید و ... . این نرم افزار به موقع فعالیت منابع بسیار کمی از سیستم را مورد استفاده قرار می دهد و از این روز شما همزمان میتوانید بهسایر کار های خود نیز بدون افت سرعت رسیدگی نمائید. امکان خروجی گرفتن برای صفحات HTML ، فرمت های SWF و ... از دیگر ویژگی های این نرم افزار می باشد. در ادامه مطلب میتوانید این نرم افزار را از میهن دانلود دریافت نمائید.


موضوعات مرتبط: ویرایش فیلم ، کامپیوتر ، نرم افزار ، گوناگون ، ساخت انیمیشن ، ،
برچسب‌ها: album , album maker , anvsoft , maker , photo , photo album , wedding , wedding album , آلبوم عروسی , آلبوم عکس , آلبوم‌ , آلبوم‌ عروسی , اسلایدشو , انیمیشن دانلود , تغییر فرمت , دانلود اخرين ورژن نرم افزار , دانلود جديد ترين نرم افزار , دانلود رايگان , دانلود رايگان نرم افزار , دانلود نرم افزار , دانلود نرم افزار 2013 , دانلود نرم افزار جديد , ساخت آلبوم , ساخت آلبوم عکس , ساخت اسلایدشو , ساخت افکت , ساخت فلش , ساخت قاب , سايت دانلود نرم افزار , عکس , فتو آلبوم , فلش , نرم افزار , نرم افزار جديد ,

ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 31 فروردين 1392 | 22:14 | نویسنده : محمد صابر احمدی |

Newtek Lightwave 3D

Newtek Lightwave 3D 11.5 نرم افزاری حرفه ای جهت طراحی و مدل سازی های سه بعدی می باشد. Newtek Lightwave 3D یکی از بهترین نرم افزار های طراحی و ساخت انیمیشن ها و مدل های سه بعدی می باشد. این نرم افزار مشباه نرم افزاری هائی هم چون 3D MAX منتها در حجمی پائین تر و کارامد تر می باشد. با استفاده از این نرم افزار کاربران مبدتی نیز به راحتی میتوانند شروع به طراحی نمایند. این نرم افزار متشکل از یک محیط کاربری ساده با ابزارلات گوناگون طراحی می باشد که کار با انان بسیار ساده بوده و مبدتیان میتوانند خود را به یک طراح حرفه ای تبدیل نمایند. LIGHTWAVE ترکیب کاملی از قدرت، سرعت و ارزش است. این نرم افزار یکی از ساده ترین سیستم های آموزش انیمیشن های 3D برای یادگیری می باشد که کاربران میتوانند از ان استفاده نمایند. علاوه بر انیمیشن سازی از این نرم افزار میتوان در صنعت فیلم سازی نیز استفاده کرد چرا که خیلی از فیلم سازان و انیمیشنان سازان با استفاده از این نرم افزار پروژه های خود را انجام داده و برنده جوایز برتر گشته اند. در نسخه جدید این نرم افزار شاهد بهبود پیدا کردن رابط کاربری ان خواهیم بود ، نقشه برداری و پشتیبانی از قلم مو Z ، مدل های سایه جدید، shader های جدید و ... از جمله امکانات جدید این نرم افزار می باشد. در ادامه مطلب میتوانید این نرم افزار را از میهن دانلود دریافت نمائید.


موضوعات مرتبط: ویرایش فیلم ، کامپیوتر ، نرم افزار ، گوناگون ، ساخت انیمیشن ، ،
برچسب‌ها: 3D model , 3D model designer , animation , animation creator , designer , render model , مدلسازی , مدلسازی سه بعدی , انیمیشن , دانلود نرم افزا انیمیشن سازی , دانلود نرم افزار مدلسازی , دانلود نرم افزار مدلسازی سه بعدی , دانلود نرم افزار گرافیکی , دانلود نرم افزار رندرینگ , دانلود نرم افزار ساخت انیمیشن , دانلود نرم افزار طراحی , دانلود نرم افزار طراحی سه بعدی , رندرینگ , ساخت انیمیشن , طراحی , طراحی سه بعدی ,

ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 31 فروردين 1392 | 21:58 | نویسنده : محمد صابر احمدی |
صفحه قبل 1 صفحه بعد
.: Weblog Themes By VatanSkin :.